pátek 9. srpna 2013

My inspiration

Taky se vám zdá, že nadpisy článků zní lépe v angličtině? :D No nic, dneska bych vám ráda ukázala slečny, dívky, ženy i muže, které mě inspirují k tomu, abych nepřestávala cvičit. Heslo "keep going" to vše správně vystihuje. Snažím se mít ke cvičení neustále pozitivní přístup, ale ono se nám občas všem nic nechce, že? V tu chvíli přicházejí na řadu motivační obrázky a videa.

Tenhle motivátor je můj oblíbený :)

shannonflokstra.wordpress.com


Článek bude především o obrázcích a videích, takže pokud někdo raději články "informační", může jej přeskočit. Ale jednou za čas snad více fotek neuškodí :).
Když už mám opravdu chuť to vzdát a třeba tři dny necvičit jen ležet (což v těchto vedrech mám opravdu často), snažím se donutit tím, že se podívám na kousek přehlídky Vicoria's secret.
či nějaká cvičící videa. Také na mě (snad jako na každou slečnu) mají pozitivní vliv obrázky žen s krásnou postavu.

Prvním zářným příkladem je duo naprosto úžasných fitness slečen (o kterých jsme se již zmiňovala). Je mi ctí vám představit Tone it up.

vše toneitup.com




Mou další srdcovou záležitostí je Cassey Ho (Blogilates). Je velmi enrgická a plná optimismu.

vše blogilates.com



Dále bych nerada opomněla mé velice oblíbené cvičitelky jógy. Heidi Kristoffer a Taru Stiles.

chicvegan.com
www.tumblr.com
blog.iruninspired.com
www.telegraph.co.uk

Mou o něco méně oblíbenou trenérkou je Jillian. A teď mě všechny fitness maniačky nenávidí :D Já nevím čím to je, ale téměř všude kam se podívám (videa či stránky), které se věnují zdravému životnímu stylu najdu Jillian a její 30 denní jatka cvičící videa.

vše vk.com



Jako poslední část článku bych vám ráda ukázala mou inspiraci, která je tak trochu povrchní. Nejde totiž přímo o trenérky, či ženy, které mají videa zaměřené na cvičení. Jedná se totiž o modelky či "YouTuberky", které mají krásnou postavu. Samozřejmě si nemyslím, že by pro tyto krásná těla nemusely nic udělat. To jistě není pravda, ale primárně jsou něčím jiným než fitness trenérkami. Jedná se o různé blogerky, modelky a další skvělé ženy.

victoriassecret.com

instagram.com (Ingrid Nelson)

meisturwerkmachinen.tumblr.com (Emma Watson)


www.neeu.com (Adrana Lima)
www.petralovelyhair.com
sistemaitalia.elpais.com.uy (Má jmenovkyně Alena Šeredová)

Snad se vám trochu netradiční (oddychový) článek líbil. Mějte se krásně a u dalšího příspěvku ahoj :).

Ali

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za každý váš názor :)