čtvrtek 8. srpna 2013

První vlaštovka

Ahoj,

dlouho jsem uvažovala jak napsat první článek na blogu. Existuje vůbec nějaký dobrý start? Začátky jsou většinou velice obtížné, ale na druhou stranu jsou plné energie a nadšení. A myslím si, že optimismem by měla hýřit i ta má "první vlaštovka".

Se změnou životního stylu jsem začala již před rokem a čtvrt. Rozdíl to byl velký a jednoznačně se nyní cítím lépe. Začala jsem jinak jíst, hodně cvičit (a když myslím hodně, tak to 6-7x týdně), také jsem částečně změnila své myšlení. Chtěla jsem v sobě celkově budovat "zdravého ducha" :D A došla jsem přesně k tomu, k čemu jsem nechtěla. Má to nádech spartakiády a jejich hesel.

www-toneitup.com


Nicméně na svém blogu bych se chtěla věnovat zdravému životnímu stylu. A také na to, jak se podle něj snažím žít já. Nemyslím tím, že jsem nějaký expert přes zdravou výživu či sport, ale dělám to tak, jak mě to baví a jsem s tím (prozatím) spokojená. Budu ráda když pro vás budu zdrojem inspirace a třeba vás i trochu "nakopnu" k zdravému stylu života. Pro úvod by to stačilo, ne? Nechci vás nijak přetěžovat :)

Nakonec má oblíbená letní fotka. Plážová atmosféra z ní přímo dýchá.

www.toneitup.com


Tak se zatím mějte krásně a u další článku ahoj,

Ali.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za každý váš názor :)